Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

onsdag 24 augusti 2011

Läs tips

Nu kommer jag ju ha uppehåll, så jag ska ge lite lästips
som ni kan ägna er åt i väntan på min återkomst



Först: kolla in min blogglista till höger
Och min profil för att hitta intressanta bloggar

För det andra: några gamla inlägg som jag tipsar om att ni ska läsa
Tips för varje dag jag är borta ;)

Torsdag - viktigt budskap
DU är bäst!

Fredag - de tre krafterna
Megin,
Kärlek och Visdom

Lördag - om mig
Att vara asatroende
Min favorit dag

Söndag - religion
Tro rätt, tro fel
Är det krig?

Måndag - lär dig mer om Forn Sed
Forn Sed - Min Sed

Tisdag - Tyrs dag
Vad är en Asa-gud?

Onsdag - Jag väljer Oden
Gudinnan eller guden?

Torsdag -  om åska på Tors dag
Struck by lightning

Fredag - Blot för gudinnan Frigg
Blot

Lördag
Att vara Häxa

Söndag - en tavla föds
Läs om denna tavla: Jörmundgandr
Och lär dig mer om asatro

Måndag - Helheim
Ett land av musik och drömmar

Tisdag - Snart hemma
Hemlängtan

Magisk kram,
Äring, ljus och frid



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...