Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

fredag 12 augusti 2011

Friggs dag

Åh, vad jag känner Frigg idag
Vad jag känner hennes kärlek

Jag ser hennes nät framför mig, hennes visdom
Glömda kunskap, vetskap och drömmar

Lustigt att mina fulltrogna - Loke och Frigg - båda har kopplingar till spindlar
Och jag avskyr spindlar


Jag känner Friggs moderliga, sällsamma närvaro
Jag känner Lokes unga, kaotiska närvaro
Än en gång möts gudinnan och thursen, lugn och kaos

Magisk kram,
ljus och frid

ps. se upp för spöken idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...