Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

torsdag 11 augusti 2011

Skördeblot


Igår blev det blot till gudarna
Tor mitt blod fick
Och hans söner Magne och Mode
jag skålade i öl med
Kan tacka gudarna att jag börjat tycka om öl :)

Och idag är det Torshelgd
Så vi får se om det blir blot igen

Nu är det amiralernas tid
Jag har fått se 7 st samtidigt på rönnspirean
Andra säger att de är mellan 20-25 st

De är så vackra!




Magisk kram,
ljus och frid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...