Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

måndag 18 april 2011

Smokey efter operationen

Jag fick Smokey resultat för ett tag sedan men glömt att skriva det här
Smokey har inte cancer!


Det är en stor frihetskänsla, men vi måste fortsätta kolla honom så att inga nya tumörer kommer,
och i så fall operera bort dem så fort som möjligt. Såret har läkt mycket fint och han mår så bra så!

4 dagar efter operationen:

Kvällen innan stygnen togs (ca 14 dagar efter operationen):

Edit: länk till förra inlägget om Smokeys knöl

Jag önskar er alla en underbar vecka!
Magisk kram,
ljus och frid!

7 kommentarer:

  1. men oj vad hade en knöl/tumör på benet?
    det är ganska så ovanligt eller? :S
    inget jag har hört talas om.vacker katt ja det gäller ha koll så det ej kommer nytt.vad skönt och höra han verkar vara återställd.kramar och hoppas helgen varit fin för er?
    kramar korp ängeln

    SvaraRadera
  2. så skönt!! och hoppas han får fortsätta vara frisk många, många år :) kan inte tänka mej nåt värre än om något skulle hända med de små tussarna...och ändå börjar ju mina katter vara på gränsen till gamla nu.
    ha det gott! :) kramar!

    SvaraRadera
  3. Lille vännen, elaka elaka tumörer.

    Tack korpöga.
    Säg du ska inte med på en nattresa, några på ifokus tänkte resa på ett fullmånemöte med samma mål och intuition, intresserad?

    SvaraRadera
  4. @ Raven Angel: ja, han hade en liten tumör, som upptäcktes i väldigt tidigt skick och vi for in bara för att kolla den, men han opererades samma dag, vilket var nervöst men skönt. Jag har aldrig tidigare hört talats om det, så som det var på honom... jag ska göra en länk i inlägget till förra inlägget om operationen.

    @ Huskatten: tack, vi ser fram emot många år. Mediumet Ranehag sa att de skulle bli gamla, så jag hoppas det stämmer. Hur gamla är dina sötnosar?

    @ Häxhem: var är denna nattresa? Jag har inte varit inloggad på ifokus på hur många år som helst!!

    @ alla: tack och magisk kram! *igen*

    SvaraRadera
  5. Å vilken vacker katt!!!
    Hoppas han får vara frisk nu!!!
    Kramar till er!

    SvaraRadera
  6. vad läskigt.är så glad det ej visade något. pustar ut för er skull.tror dem kommer bli gamla.min känsla.,dem är ju så fina och vackra katter.gamla ska ens djur bli och friska vill man dem ska vara.som det ska vara gamla goa katter ska man ju ha även sen på äldre dar. ;) fnissar kramar om raven angel

    SvaraRadera
  7. Stackars katten. Tur det inte var cancer.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...