Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

fredag 22 april 2011

The Wizards

Nu är räkorna namngivna!
Det blev så enkelt att det blev Sagan om Ringen som fick namnge dem,
blir det fler Crystal red i framtiden så står Alatar, Pallando och Merlin som förslag

Den första: Curunir (Saruman, jag väljer sinda Curunir före quenya Curumo)

Den andra: Olórin (Gandalf)

Den tredje: Aiwendil (Radagast)


Magisk kram,
ljus och frid!

3 kommentarer:

  1. Så roligt :) Hoppas de trivs med sina nya namn :) går det bra att ha akvarium och katter samtidigt? Jag tänker att katterna kanske får för sej att de vill fiska? ;) Men det kanske de inte kan, om det är tak på akvariet. Ha det fint :) kramar!

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas det ;)
    Katterna kommer inte åt akvariet, det är alldeles för högt upp och har täckglas. *peppar peppar* de har än inte hoppat upp på det.
    Förut hade jag ett akvarium nästan på golvet också, en "katt-TV", och de lärde sig snabbt att se men inte röra, så de är inte så intresserade, som tur är.
    Detsamma! Kramar!

    SvaraRadera
  3. Så fine navn de har fått :) Artig med tollmann-tema.

    God helg!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...