Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

söndag 24 april 2011

Vårblommor

Jag kan lägga upp för många bilder på vårblommor,
men det tänker jag inte göra... min scilla frossa är nog.

Det enda får bli dessa läckra röda blad som kom upp för ett tag sedan
och nu är gröna vackra blad med en rosa kant
Jag tror att det är tulpaner?



Okej, några bilder till, nu är allt det gröna så nytt och vackert
Det är en speciell grönfärg på våren, eller så är det för att man inte sett grönt på så länge




Magisk kram,
ljus och frid!

3 kommentarer:

  1. Jaaaa visst e det HÄRLIGT med allt som gror!!! =D
    KRAAAAM.

    SvaraRadera
  2. Ja visst ser det ut som tulpanblad :) så här års blir det mycket bilder...men det är ju roligt! :) jag har själv problem med vart jag ska spara alla bilder...börjar bli trångt på hårddiskarna :)
    ha en fin kväll! :) Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag lyckades få tag på en hårddisk på 1 terra, så jag har en del plats kvar - som tur är. Jag har redan lyckats fylla två mindre. Bilder tar snabbt mycket plats. (jo, det är en del film också ;))

    Kram på er!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...