Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

tisdag 19 april 2011

Sköldpaddor

Seriously, vad är det med sköldpaddor?
Vad vill de? World dominion?
Vi borde hålla ett öga på dem…
Damn teenage mutants who are all grown up now and planning world dominion!


Jag fick bara lust ;) och jag brukar göra det jag får lust till...

Magisk kram,
ljus och frid

4 kommentarer:

  1. Ja, visst är de vackra! Men lite luriga i sin tystnad... ;)

    SvaraRadera
  2. Jag älskar sköldpaddor o framför allt Teenage mutant ninja turtles, alias TMNT.. hahahah.. sködpaddor är sjukt underbara och jag har länge funderat på att köpa 4 stycken sköldpaddor och ha som sällskap här hemma :)

    SvaraRadera
  3. Me too!
    Nu kommer min andra sida fram (mr Hyde, eller är det dr Jekyll?) som råder dig till att inte skaffa reptiler. Har själv haft rödörad skp och grön leguan och flera andra reptiler i min vård (även jobbat med alligatorer och nätpyton) och insåg att reptiler inte hör hemma i privata hem. Så, idag är jag motståndare till reptiler i privata hem.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...