Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

torsdag 28 april 2011

En gåva

Jag slängde ut katthår till småfåglarna i vår, så de kunde bygga bo.
Både blåsmes och talgoxe kom och hämtade massor.

Jag fick en gengåva:

Och Börne fick i gengåva att få se dem riktigt nära :)
Blåmesen och talgoxen har lärt sig att Börne är ofarlig,
eftersom han sitter i koppel,
så de vågar sig jätte nära, för att retas,
men ibland ser de bara väldigt nyfikna ut ;)

"Gåva önskar
Att gengåva gives"

Magisk kram,
ljus och frid!

3 kommentarer:

  1. Vad härligt... Gudinnan tar, å Gudinnan ger. Kan det bli bättre.

    Så Gudinnekramar till dig
    Lilitha

    SvaraRadera
  2. Så koselig! Dere fikk fine gaver alle sammen :)
    Klem

    SvaraRadera
  3. @ Lilitha: eller jag ger och gudinnan giver tillbaka ;) även fast man inget önskar åter, så kommer gengåvan. Gudinnekramar till dig också!

    @ Hilde: :) Kramar!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...