Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

torsdag 17 februari 2011

Smokey

Igår opererades Smokey
Han hade en knöl på benet som veterinärerna inte vet vad det är
Prover har skickats iväg
Nu håller vi bara tummarna för honom

I övrigt mår han bra
Han var rejält vinglig och loj i går p.g.a. att han blev sövd
Börne hade så tråkigt när hans bror inte var som han skulle
och Börne fick knappt titta på honom för Smokey ville bara gömma sig och vara ifred
Och inatt sov jag inte många minuter
då jag kollade så han inte gömde sig någonstans där det var kallt
Men idag är han sitt rätta jag,
men ororsklumpen i magen försvinner inte förrän alla svar kommit

Vi kämpar!

4 kommentarer:

  1. Jag förstår din oro! Jag har också två katter och man får ju ont i magen bara för att någon av dem råkar nysa... Men så länge de äter och beter sej normalt brukar det inte vara något större fel, hoppas att provsvaren är bra! :)

    SvaraRadera
  2. Håller mina "tassar" för att det skall gå bra!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...