Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

fredag 25 februari 2011

Bilder

Nu har flera efterfrågat portfolio för både min konst och mina fotografier

Så, nu har det kommit upp två sidor på denna blogg här ovan

Korpögas Konstgalleri och Korpögas Fotogalleri
Varsågod och ta en titt!
Men där ligger nu bara tillfälliga bilder från bloggen som utfyllnad, det kommer mer spännande saker när tid finns.


Angående Copyright!

Alla bilder på denna blogg är mina. Det gäller både foto och min konst (om inte annat anges)

Är du min vän får du använda dem utan att fråga om du länkar till mig eller på annat sätt anger mig som ägare. Men säg till om du vill ha dem i högre upplösning, se nedan.

Känner du inte mig men är intresserad av att låna eller få äganderätt till någon bild så fråga - jag säger ofta ja.
Och jag kan skicka bilden i högre upplösning/bättre kvalla, gäller möjligtvis all konst.
Vad det gäller fotografier kan de som är tagna med Canon fås i så bra kvalla att det går att trycka upp en affisch, med Sony Ericsson hyffsat bra bilder, med Panasonic - tyvärr riktigt dålig kvalla, dock går de att skriva ut i 15*18 cm utan problem (jag har tryckt upp en canvas i storleken 20*30 och det gick bra)

Privat bruk är tillåtet av fotografier som ej innehåller personer, d.v.s. ingen spridning eller publisering överhuvudtaget på Internet eller annat håll. Men jag tycker om att höra att folk tycker om mina bilder, så meddela gärna som du lånar dem för privat bruk.

Privat bruk är inte tillåtet av konst, vill du verkligen - fråga först!

Upptäcker jag otillåten användning surnar jag och det kommer börja åska!
ps. detta gäller även min andra blogg När späckhuggare kallar
Shamu-cam bilderna bryr jag mig inte om, om du använder (men, som sagt, säg gärna till och länka gärna om du använder dem)

4 kommentarer:

  1. Jag tittade på dina målningar - de är fantastiska!! :)

    SvaraRadera
  2. Jeg har også sett på maleriene dine. Helt fantastiske, du er dyktig.
    Og flotte fotografier også!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...