Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

torsdag 3 februari 2011

Disavisdom och nymåne

Vardagsmagi


Idag råder stillhet och meditation. Nymåne.
Jag läste "Vi på Saltkråkan" igår och Melker pratade om "Varje dag ett liv",
eller Carpe diem...
Det är viktigt att ta vara på alla dagar

Under Januari har jag plöjt igenom Astrid Lindgrens böcker
Mio, min Mio. Bröderna Lejonhjärta. Stora boken om Emil
Bullerbyboken. Allas vår Madicken och nu sist är Saltkråkan

De är så tänkvärda, speciellt för en vuxen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...