Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

måndag 21 februari 2011

Bloggtips

Idag ska jag ge ett bloggtips
till en blogg som handlar om lite allt möjligt och som inspirerar
Hur ska jag beskriva vad den handlar om? Lycka kanske är ett bra summerande ord? ;)

bloggen heter Lycka för mig av Carro

Där får jag små tips och påminnelser om det enkla och komplicerade i livet som skapar lycka
Så som ljuslyktor, som denna jag fick i julklapp av Skogstrollet


Ljus
ljus i alla dess former
har haft betydelse för magiutövare
så länge människa och solen levt tillsammans
Att sprida ljus i andras tillvaro är en gåva
att få vara den som får ta emot ljus från någon
är en enorm gåva

Carro är en ljusspridare
Så även Skogstrollet som gav mig den rosa blomman
och Zoro som gav mig den lila draken som halvt syns på bilden

För att se andra bloggar jag tycker är intressanta
klicka på min profil så ser du vilka jag följer
Där har du allt ifrån katter, djur, häxor och magi, trädgård och fotografering
och mycket mer

Magisk kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...