Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

tisdag 1 februari 2011

Personligheter

Även fiskar har personligheter

Den röda nya guppyn är dominant och simmar mycket med Nepo och Yaka som är äldre

Den eldfläckiga är minst och är lilla prinsessan som försöker simma med alla och stimmar gärna
Hon är först vid maten och hon simmar gärna mot strömmen från pumpen

Den blåa är människoskygg, men stimmar gärna med Nepo och Yaka
Hon är dessutom kvällstrött och tyckte igår att det skulle släckas före 20.00. Då sov hon!
Min tank släcks klockan 22, men igår fick de kväll tidigare.

Cherrysarna är välkamouflerade och syns knappt, de är så små ännu
Men namnförslag har kommit på dem
Goliat eller "Pink, Rose och Ruben"
Jag tycker en ska heta Artur. Eller Aluminium. :P

Se och skratta!


Magisk kram!

2 kommentarer:

  1. Ha Ha den var fin och så lyssnade jag på denna som oxå var av hög rang: http://www.youtube.com/watch?v=qjD4mZ-K8Dk&feature=related

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...