Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

torsdag 22 mars 2012

UFO och bus

Jag fick se ett UFO igår
Tyvärr så hann jag inte fota det

Det såg ut som en flygande bil med två starka lampor och några mindre
Lite lila-skimrande ljus liksom...

Först tänkte jag att nu störtar ett plan rakt mot mig
för det flög alldeles för lågt men sen insåg jag att det inte alls var ett flygplan
Det var något okänt som kom flygande

Bor man på ett s.k. UFO hotspot så gör man....
Heter det en hotspot eller ett hotspot? A hotspot! An UFO hotspot!

Men det inspirerade mig att ta lite andra roliga bilder :)
Glöm inte att alltid klicka på mina bilder!!

Några hus :)


7 lejon kanske?
Har ni sett stjärnbilden Leo så förstår ni

 

Samma hus, men det vita är en bil som passera :D

Utelampa eller ängel med gloria?

 TVn :P


Frysboxn



Måste leka mera!!
Och jag använder inte photoshop eller något annat program,
jag låter kameran göra allt och detta är busenkelt!

Magisk kram, ljus och frid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...