Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

onsdag 21 mars 2012

Ödmjukhet

Att buga med stolthet och ödmjukhet
Kan du det?

Kan du ge upp dig själv, existera i stillhet,
och buga inför det som är större med stolthet och ödmjukhet?

Kan du gömma dig i skuggan och bli ett med den?
Kan du försvinna in i tystnaden?

Jag bugar för mitt eget inre
i tystnad, stillhet och ensamhet
Jag undrar vad jag kommer finna...

organiserat inre kaos... alkemi... guld...

Magisk kram,
ljus och frid!

Thor! Kom fram!
Varför hinner jag somna varje gång innan jag får se dig?
Jag bor nog på fel sida av planeten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...