Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

tisdag 13 mars 2012

Svar om min häxkonst - 19

19. Eldelementet.

Vad kan jag säga?
Tyvärr så saknar jag fortfarande inspiration
och jag vill bara få undan dessa 44 frågor innan jag åker
Så jag kör på!
Med en eldig film :) som jag tycker respresenterar ELD

Vad är eld egentligen?
Värmestrålning kanske är vårt närmaste svar...


Magisk kram,
ljus och frid!

1 kommentar:

  1. Snygga bilder! Eld kan vara så mycket.
    Förra våren fotade jag elden i kaminen i stugan, och fick med en bild som såg ut som en kvinnlig figur. Kanske ska publicera den nån gång :)

    Va spännande, ska bli kul att följa din fortsättning i bloggvärlden :)

    Ha det jättefint! Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...