Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

onsdag 7 mars 2012

Could it be...?

Kan det vara så?
Jo, så är det nog.

Jag är såååå ENORMT lycklig
Allt går som det ska, allt faller på plats
Det är nog därför jag är så melankolisk

Och det får ni, kära läsare, stå ut med
ett tag till

Jag är så lycklig att jag inte kan förstå det
jag kan inte ta in det
för vad har jag gjort för att förtjäna detta?
Good karma indeed :D

Drömmar kan gå i uppfyllelse så sluta aldrig drömma!!

Vad ska jag göra av min lycka
Jag kan inte skapa för all inspiration har försvunnit
för jag är FÖR GLAD

Jag kan inte plugga för jag kan inte behålla koncentrationen
jag är SÅ LYCKLIG

Jag har upplevt detta en gång tidigare
då jag simmade med Gabriel, Miguel och Jack ;)
My boys!

Jag kan svänga mycket just nu
Manisk
Ena dagen på topp och en släng av CAPSLOCK tourettes
Depp
och nästa dag SVÄRORDS tourettes ;)

Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig i ord,
i färg, i bilder, i sång, i trummandet

Jo jag fick klart Sejvalen idag :D
Nu fattas bara blåvalen för den Azoriska listan...
och Cuviers, Trues och Gervais nv



Jag bubblar av känslor
Jag vill gråta men jag kan inte
Annars kan jag gråta på kommando typ, tårar rinner lätt för mig
men nu är det snustorrt
Jag är nog för lycklig för att fälla en enda tår

Jag har försökt framkalla tårar med sorgliga filmer
jag provande Micke och Molle, Björnbröder och Gladiator
Sen Braveheart, Dragonheart och Land before Time

Film tips? En riktig snyftfilm?
Jag måste få tårarna ur systemet


No wait... this broke me down... in tears.
Lejonkungen... barndomsfavoriten...


Varför är disneyfilmer bättre på detta än andra?

Magisk kram!

1 kommentar:

  1. Förr när jag behövde gråta kollade jag alltid på "Bridges of Madison County", va längesen jag kollade den nu, är nog dax, har mycket innombords som vill ut o mycket kaos att sortera igenom......
    Kram till dig o en inspirerande blogg!!!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...