Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

tisdag 20 mars 2012

Svar om min häxkonst - 31

31. En favorit hednisk/häxfilm.

The Covanent. Practical magic. The Initiation of Sarah. The craft. Witches of Eastwick. The Crucible. Får jag bara välja en? Den jag ser om flest gånger är The Covanent. Den väcker nån provocerande livslust i mig.

Avalons dimmor/The Mist of Avalon!
Blev helt bortglömd! Tack Huskatten för påminnelsen! :)

2 kommentarer:

  1. Så spännande, de flesta av dessa har jag inte sett! Min favorit so far skulle nog vara Avalons Dimmor, men nästa gång jag känner för att se något nytt så fanns ju lite tips här :)
    Tack för din hälsning hos mej! Jag vet hur det kan vara, det finns perioder då man är väldigt aktiv och perioder nå man inte är så aktiv på blogger. :)
    Ha en fortsatt fin vecka :) Kramar!

    SvaraRadera
  2. ska kika lite på dessa filmer, några har jag inte sett =)

    svar: tack för dina svar på mina funderingar. jag kommer dock inte över det där med den fria viljan. om HAN bestämmer vad vi ska välja mellan är det ju inte fritt... jag borde leta upp nån kristen att fråga. skulle hållit kvar jehovas när de knackade på här för några månader sedan ;)

    Blessed be!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...