Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

måndag 12 mars 2012

Svar om min häxkonst - 18


18. Har du haft några övernaturliga upplevelser?


Ja.
Vaddå ska jag berätta en också? Det var ingen ja och nej fråga?

Hmmm… jag har haft för många.

Ska jag berätta om alla spöken, andar, ljusfenomen, ljudfenomen, fotsteg, barnskratt, pojken som leker med katterna, han som krånglar med strömmen, min döda släkten som hjälpte mig släktforska tillbaka till 1500-talet? Vardagsmat som jag kallar det.



Nej, jag ska berätta om en mycket speciell astral resa, som förde mig till Nordkorea.

Jag bestämde mig en kväll i december att göra en astral resa på natten. Det var länge sen sist och jag ville iväg. Så, sent på kvällen stack jag.

Jag åkte till Nordkorea och jag följde med en kvinna. Hon pratade koreanska med mig men jag kunde höra hennes tankar på ett universiellt språk. Nordkoreas ledare hade dött, och hon fruktade att det skulle bli anarki, revolution, krig…

Jag minns att vi lämnade hennes lägenhet, i en vit byggnad, och vi flydde med en buss. Hon var en affärskvinna, hon hade en politisk position och var nu hotad.

Jag vaknade på morgon och kollade facebook av ren vana. Det första jag mötte var en vän som skrivit att Kim Jng II är död. Nyheten släpptes till västvärlden. Men jag visste redan.
 
Magisk kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...