Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

måndag 5 mars 2012

Allt är blått

Nu tar jag på mig min korpdräkt
jag flyger iväg på starka vingar
och denna blogg dog

Jag känner att denna blogg tappat sitt syfte
Bloggglädjen har försvunnit

Vad mer finns det att säga?

Jag dog i natt igen, i min dröm

Jag blev dränkt
Skönhet
Jag fick lära mig vad som händer om man blandar is och eld
Alkemi
Jag insåg vattnets kraft
Liv
Jag lever i mina djupaste känslor just nu
Kaos



Ja, det är jag på bilden :) foto: Zoro-sama <3 Arigato!


Jag kommer ihåg att den första konstutställningen jag deltog i hette "Vatten vatten, allting blått"
Vårt tema var: blå. Det var en vacker utställning.
Jag kommer dock inte ihåg mina bidrag mer än en fiskskål fylld med vatten och blå färg i vackra mönster. Den var en symbol för utställningen.


Ja, vatten vatten
Allt är blått

Ny dyker jag!
Awaaaaaaaaaaaayyyyyy!

Allt är svart.

2 kommentarer:

  1. Men...jag hoppas du kommer tillbaka, när lusten återvänder. Jag var med om nåt liknande och har iofs inte riktigt hittat tillbaka. Korpkram.

    SvaraRadera
  2. Ja, blogglusten kan gå upp och ned. Jag har alltid gjort så att jag bloggar när jag känner för det och när jag inte vill/orkar så struntar jag i det. Sen om mitt bloggande uppfyller nåt syfte, det vete katten....
    Jag hoppas i alla fall att du inte försvinner helt från bloggen! :)
    Häftig bild! Kramar

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...