Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

tisdag 6 mars 2012

Bakis..?

Jag känner mig helt uttorkad
Jag halsar vatten och juice
Mina läppar är torra, min hud är torr

Jag töms på känslor... jag rensar...
jag känner det så i hela kroppen

Det stora havet torkar ut mig

När man når slutet på tunneln,
när man ser ljuset,
då är det inte alltid säkert att man vill ut i ljuset
I'm gonna take the leap!


Back into the bat cave
Foto: Zoro-sama <3
I love you, cause you see me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...