Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

torsdag 29 mars 2012

Förlåt för min lathet

Förlåt för att jag varit lat och inte skrivit mer om runorna

Tydligen får man inte slarva för då kommer idioter och hatar en
och anklagar en för att vara oseriös forn sedare

Jag har legat i feber i en vecka... sovit ca 23 timmar per dag...
Jag har stressat mig igenom de 44 frågorna och satt dem på autopilot
innan jag åker - ja, jag försvinner snart (till vissas glädje)
men jag tänkte vänta med att avslöja det... men ok, jag åker snart

Och innan jag åker är det en hel del som ska fixas
En hel del som ska göras och avslutas... jag tror att febern kom av ren utmattning...
Stressen tog över och gjorde mig sängliggandes...

Förlåt, jag ska aldrig mer bli sjuk och slarva!

Dessutom så säger ju frågan att jag bara ska välja en runa - inte skriva något om den...
och jag står Juuuuu såååå still i min andlighet... verkligen. Jätte stilla.
Eller hur, Oden?

Jag sitter nu med feber och skriver detta
för jag blir så less på att bli uthängd och hatad

Det är en blogg! En blogg! Hur seriös måste en blogg vara??
*foap!*
Tror du verkligen att jag utelämnar allt på en blogg?
En del visdom ska endast föras vidare muntligen...

Men det känns som om bloggaren bara väntat på rätt tillfälle att slå ned mig,
gammalt hat som bara väntat på rätt tillfälle att hugga...
ja, slå på den som ligger! Slå på den du inte vet någonting om!
(detta är ännu en person som påstår sig känna mig, via internet) wtf...


Jag är tydligen ointelligent, nyandlig och dum i huvudet.
Ok, då vet jag. Tack Holger.
Tack, jag kom nästan in i Mensa men ok, jag är juuuu dum nog att inte klara det hela vägen

Dock har jag vart häxa och asatroende sen jag föddes... o_O
Nyhäxa? Du har ingen aning om hur gammal jag är... själsligen.
Och inte en enda gång använt wikipedia som källa, det är förbjudet i min (akademiska, nördiga) värld
(det enda jag använder wikipedia till är att jävlas :P och du själv har wiki med i varje inlägg, typ, hycklare)
och jag har bara börjat blogga... hur många år är det nu?  Sen 2003? Do the math!
Jo, jag är nybörjare på den fronten... denna blogg har inte varit igång sen 2003, (bara 2010)
men jag brukar skifta blogg ibland... och jag är på väg igen...

Och Google? Öhm, vissa av oss använder bara Scholar Google *iron ore found*

Håll er borta från bloggar som håller på med smutskastning
Och bli inte ovän med bloggens ägare - för då bryter helvetet lös!! Häxjakten börjar.
Inte för att jag vet vad jag gjort honom, men tydligen är jag hatad
men lugn, jag är van... trots att jag är van att bli hatad och får stå ut med häxjakt,
så gör det ont där inne någonstans...
Jag känner mig sårad.

Lite mer vatten på självmordskvarnen, det är ju bra det....

Fan vad jag längtar bort nu!

Boa noite!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...