Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

onsdag 21 mars 2012

Hon är död

SHAMU IS DEAD!

Hur svårt ska det vara att fatta?

HON är död, hon dog 1971

Om du sett "shamu" på SeaWorld så kan det antingen vara
Tilikum, Katina, Kayla, Nalani, Malia, Trua, Makaio, Kasatka, Ulises, Corky II (inte Corky, hon är också död), Orkid, Nakai, Ikaika, Keet, Kalia, Takara, Kyuquot, Unna, Tuar eller Sakari

Berätta på vilket SW du varit och skicka bilden till mig så får du veta vad han eller hon heter
Och gör inte samma misstag som andra och skicka en bild på späckhuggaren på Miami Seaquarium och säg shamu...
Hon heter Tokitae. Lolita är hennes slavnamn.


Shamu är bara ett artist namn (slavnamn) som SW använder på alla sina späckhuggare
Den yngsta kalven kallas "Baby Shamu"

Så, sluta säga att du sett Shamu och han var si eller så
Hon är död. Get over it.

suck... besök inte SW eller MSQ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...