Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

tisdag 22 mars 2011

Avslöjad

Attans! Matte upptäckte mig på bordet idag!
Men jag ville ju bara lukta på blommorna... :)
 
 
Dagens inlägg ändrat p.g.a. busig men söt kisse

5 kommentarer:

  1. men så sött ;) hihihi.läser din blogg och blir inspirerad och gillar verkligen komma hit och läsa om ditt liv och följa dig.och hoppas på att få lära känna dig med. jag hade en förfrågan som jag hoppas att du vill det var om att gå med i min grupp som jag skrev i din gästbok ,det var för ett par dagar sedan. allt gott till dig selene mångudinnan

    SvaraRadera
  2. Haha...katter är ju för underbara...
    Gillar verkligen bilden på din header? Har du gjort den själv?

    Ha en underbar dag söta du
    Kram Lilitha

    SvaraRadera
  3. @Selene: såg det nu, jag har skickat vänförfrågan ;)
    Tack för de fina orden :)

    @Lilitha: japp, hela bilden finns i kanten -->
    En underbar dag till dig med! Kram!

    SvaraRadera
  4. Vad gulligt ^^ det är när jag ser sådana foton som jag önskar att jag kunde ha katt.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...