Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

söndag 13 mars 2011

Gamla skogen

Någon som kommer ihåg det gamla barnprogrammet De vilda djurens flykt?


"Och även den längsta väg, måste börja med ett första steg"

Nu är det hund och rådjur som vandrat på samma väg vid olika tillfällen, men ändå...
Med med fantasin går det att se de gamla djuren

4 kommentarer:

  1. Ja jag minns! Jag älskade att titta på djuren från Gamla Skogen! :) "Vi är på väg, vi ska gå tillsammans du och jag..." Jättebra serie!

    SvaraRadera
  2. Fin serie. Jeg husker den også.

    SvaraRadera
  3. Häftig bild :) Jag minns den faktiskt inte, när gick den?

    SvaraRadera
  4. Den gick för många år sedan (jag var väl 6-7 år, så det är snart 20 år sen), men har gått ganska nyligen i respris på Barnkanalen, och jag tog chansen att återse den. Med Räv, Grävling och Mulle, Padda, Vessla och Uggla... Den var väldigt hemsk med igelkottarna som inte tog sig över vägen... ödlorna som blev kvarlämnade halvvägs... men ändå det bästa som gjorts :) speciellt när man fick vithjortarna

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...