Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

torsdag 3 mars 2011

Award

Min allra första award! Tack!
Som jag fått av Huskatten Emelie


Det känns som jag fått en Oscar eller nått :D

Det är kul att kunna skriva ord som påverkar, som någon tycker om att läsa

När man fått awarden så ska man sedan skicka den vidare till fem andra bloggar som har färre än 100 följare, som man anser är inspirerande och som man gärna läser.

Och jag får inte skicka tillbaka den till dig Huskatten?
Du får den ändå! Right back at ya!

Men jag ska ändå ge den till 5 andra bloggar. Som ni bara måste besöka en sväng.
Rätt som det är finner ni bra läsning och kanske god vänskap

Vi börjar i kattens tema och Jäger och Kumpen och deras Husse får den, dessa hjältar!!

Sedan Lycka för mig av Carro, för där finner jag verkligen inspiration och rolig läsning

nr 3 blir till en norska som skriver så härliga inlägg på hennes blogg Fire-Air-Earth-Water
men den har redan fått denna award, så jag ger den till din trädgårdsblogg Hagen på Granheim
som jag också gillar att läsa ;)

nr 4. blir Kiryanah min alldeles egna raptor!! Och delfinhjärta!
Ledsen för att jag inte är inne och läser oftare...

nr 5. blir Wicca and all things Awsome, vi känner inte varandra men jag har fastnat för din blogg ;)

Sedan finns det massor av andra bloggar som jag följer och tittar in till då och då...
Ni alla förtjänar en award!

Så alla som snubblar förbi och går hem med award eller tomhänt får ta med sig detta Lyckotroll till din blogg



Magisk kram!

5 kommentarer:

  1. Hei igjen :)
    Tusen takk for award til hagebloggen min!! Så hyggelig. Jeg skal lage innlegg på bloggen :)

    Lykketrollet var riktig så søt, og så fint bilde med sommerfuglen på!

    SvaraRadera
  2. Varsågod!
    Jag älskar verkligen sommerfuglen <-- och det norska ordet för dem!! ;)
    Jag tror det var så jag hittade din trädgårdsblogg ;)
    Ha de!

    SvaraRadera
  3. så roligt att awarden blev uppskattad :) alla behöver vi lite uppmuntran ibland för att orka fortsätta :)

    SvaraRadera
  4. Åh tack så mycket!!! :D Vad roligt! Jag har börjat läsa din blogg också, den är väldigt intressant och du skriver mycket bra! :)

    SvaraRadera
  5. Tack SÅ hjärtligt och det värmde verkligen! Vi ( jag & min dotter) befinner oss i en tid där den sk. herren prövar oss det som går! Dottern fick en sprucken blindtarm som gav var inkapslat i HELA bukväggen å låg tills igår på IVA.Kram och tack!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...