Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

onsdag 23 mars 2011

Snö

Vart tog våren vägen? Nu snöar det igen...




(bilderna är inte från idag)

4 kommentarer:

  1. ja, så kan det vara ibland...
    jag blir förvirrad när det helt plötsligt börjar kännas som höst/vinter när man tror att det ska vara vår...det blir liksom fel i huvudet :)

    SvaraRadera
  2. Ikke morsomt med snø nå, men mars kan være lunefull.

    SvaraRadera
  3. ja, mars är lömsk till humöret, så även april, så vårkänslorna får komma och gå ;) även om man blir snurrig av det.
    Men nysnö liksom måste komma för att äta upp den gamla... ett lite roligt fenomen...

    SvaraRadera
  4. ja vart tog våren vägen visserligen så var det vår någon dag sedan så kom det snö här men nu igen syns gräset lite? ,men hur länge till? man blir lite snurrig. snurriga kramar selene mångudinnan ,ps vad skoj och se dig i min grupp ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...