Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

fredag 17 februari 2012

Vi är vad vi äter?

Det är både sant och osant.

Jag vet inte riktigt vad jag äter just nu,
men dess titel är lite suspekt

"Fruktkusar"

Jag vill nog inte veta vad det är jag äter ;)

God natt.

ps. hur många betydelser har ordet kuse?
Häst.
Brödbit.
Snorkråka.
Insekt.
?

1 kommentar:

  1. nån typ av kaka finns det också va?

    jag hoppas man inte blir vad man äter för jag har haft dille på havreknäcke de senaste 2 veckorna... i så fall kommer jag bli torr och bräcklig... :S

    Blessed be!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...