Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

tisdag 14 februari 2012

Be yourself

Be yourself, cause everybody else is taken, sa den kloka Wilde


Jag vill också säga: live your life, and not though others
Kanske har nån klok snubbe sagt det redan, men jag vet inte vem iaf

Idag firar jag mig själv,
som ensam på Alla hjärtans dag - vilket är katastrof för vissa
Vilket jag inte fattar, eftersom jag tycker singel livet är underbart!!

Alone is not the same thing as lonely
I have myself, and thats enough (vissa misstolkar denna mening, I don't care if you do)

Jag hyllar och uppskattar mina nära och kära idag :)

Jag har ingen "Valentine", mer än att jag gratulerar Valentin idag, sötpojken!!
Val blir 16 år idag! Live long and prosper, my love.
Valentin betyder "stark och frisk" så jag hoppas han förblir så

Men jag sörjer Victoria, som gått bort nyligen. Vila i frid, sötnos...
Jag tänker på din familj, Vicky, som just nu letar och saknar dig :(
Hon blev bara 3 år gammal...

Jag hyllar även mitt friska, starka hjärta, min kropp, min själ och ande
Och jag önskar att alla med svaga, sjuka eller skadade hjärtan där ute läker och blir hela
<3 <3 <3

Hell Freja! Hell Frej och Gerd!
Hell Siv och Frigg! Hell Balder!
Idag hyllar jag många gudomar,
skulle jag skriva ut alla namna, skulle listan bli för lång

Magisk kram,
ljus och frid!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...