Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

måndag 13 februari 2012

Nattligt besök

Ibland får rådjuren för sig att sova över,
alldeles utanför fönstret
Som tur är så brukar Börne berätta detta för mig så jag kan få se dem
och kanske få mig en bild av dem

Ser ni den bruna klumpen bakom tujan?
Där hade de grävt sig en grop och somnat,
två stycken, men bara en syns
Ingen blixt använd





Och Börne hälsar: Have a GREAT day today!!

Magisk kram,
ljus och frid!

2 kommentarer:

  1. ooh va häftigt att de såver utanför fönstret! aldrig hört talas om förut =)
    att de vågar när det bor en sån tiger i huset ;)

    blessed be!

    SvaraRadera
  2. Så roligt! Min mamma är uppvuxen inåt landet och hon har berättat om en vinterdag då hon skulle gå till skolan...men ytterdörren gick ej att öppna för där låg två renar och blockerade utgången! Men rådjur är ju skyggare, så det lär nog vara mindre vanligt att de lägger sej och sover sådär intil människohus.

    Ha en fin vecka! :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...