Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

torsdag 16 februari 2012

Leva mångdimensionellt

Fråga mig inte vart jag är

Jag är där jag kan njuta,
där min ande får sväva fritt

En guide viskade inatt: Korpöga lyssna!
Du är en guide, du har trampat stigen hela ditt liv
Ditt uppdrag är att guida, visa vägen, visa stigen

Ibland måste vi högt upp, till Dreamtime
men ibland måste vi dyka djupt, till våra innersta känslor
Dreamtime kan både vara högt ovan, och djupt inom dig
precis som The Void

Denna bild illustrerar detta så bra


Och så fick jag höra en så bra sak av Sierra idag
"Job = Joy Of Being"
Ja, jag vill ha ett jobb där jag kan känna så :D
Tack Sierra för din visdom.
Lite avundsjuk är jag, för hon simmar med vilda delfiner i detta nu :)

Magisk kram,
ljus och frid!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...