Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

måndag 20 februari 2012

Allt av guld glittrar inte

Allt som glittrar är inte guld,
och allt av guld glittrar inte

Jag kan inte få nog av dessa sånger just nu




Innuti mig river längtan så det gör ont,
men det är skönt.
Håll tummarna för mig :)

Magisk kram,
ljus och frid!!

1 kommentar:

  1. tack för din jättefina kommentar till inlägget om min Alice. det värmde så mycket. fin historia om din Luffy också. min sambo har frågat om jag vill ha en symbolisk begravning nästa gång vi hälsar på uppe i värmland, att det kanske hade varit bra och på något vis lättat sorgen lite. det är kanske en bra idé, om än lite skrämmande.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...