Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

torsdag 9 februari 2012

"Careful with that hammer"

Odin: careful with that hammer, Thor, there are people down there, you don't now its power!

Thor: yeah, yeah, I'm always care... ooops...

Odin: OMGs *face palm*

Thor: ... sorry...!! I hope you guys are ok?!

Human: I got it on tape! I got it on tape!!



Såg en dokumentär för ett tag sedan som fick mig att bli livsrädd för Tor,
och hans massförstörelsevapen. LIVRÄDD!
De beskrev Mjölner och Tors krafts så jag nästan trodde att det var en terrorattack!
Jag kurade ihop mig i en filt och gömde mig bakom en kudde,
då tanken slog mig - det är ju bara Tor. Hallå! de pratar om TOR!
Det är min gud det tänkte jag! *roar*

Just a lightworker at work...

Magisk kram,
ljus och frid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...