Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

tisdag 28 februari 2012

Dyrka djävulen?

Enligt vissa hedningar dyrkar jag djävulen...
Mycket lustigt eftersom det inte finns något djävul i min religion
Om det vore en okunnig kristen som sa det, men en hedningen (?!)
en som säger sig vara asatroende...

LOL!

My life rules, so why care..?

Jag måste ju bara dela denna bild,
kanske skulle det se ut så här om en Rimturs svingade Mjölner :P
*hädar*


So, my life rules?
Ja, allt känns så jävla bra just nu! :D
Energi, kreativitet, glädje, livslust... åh, det är skönt att ha livslust.


Just nu finns Keet i mina tankar.
Det är kul att få se stora pojken, men din stackare!
När ska du få ett hem? Poor thing.

Och Morgan försvinner aldrig ur mina tankar.
Jag målar för henne just nu. En del syns på FB.
När ska du få se Midnattssolen igen? Ska Norden få tillbaka sin dotter?
Jag tror Ran gråter över sin förlorade dotter.

Fram med penslar!!

Magisk kram,
ljus och frid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...