Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

onsdag 15 februari 2012

Fler nattgäster

En ny nattgäst promenerade förbi, men jag fick ingen bild
I natt kom inte rådjuren, inatt kom räven
Och än en gång var det Börneman som berättade att det var något ute,
något nytt, som vi inte sett på länge
Han är väldigt tydlig med att berätta om rådjur och katter, och fåglar
men ibland dyker det upp ovanligare saker som rävar och ekorrar och då har han ett annat språk

Börne och Smokey ute i koppel, hos grannen
de ser lite konstiga ut, men de är på väg att bråka om vem som ska få ha den där busken

Så här blev det sen
De är lustiga, inomhus bestämmer Börne, men ute är Smokey den dominanta


Avslutningsvis, pga. att jag inte får svara på alla kommentarer så,
tack för alla fina kommentarer :)
Jag ska försöka ta mig tid att besöka och kommentera era underbara bloggar :)
Ni vet vilka ni är <3

God natt :)

2 kommentarer:

  1. Hihi, dom är för roliga, katterna :) Vi hade slagsmål hemma hos oss härom dagen, som började med att den ena luktade den andra där bak lite för länge tror jag...vilket inte var uppskattat!
    Ha en fin dag! :) Kram

    SvaraRadera
  2. sööööta missar <3 kände idag när min lilla kom och mötte mej i dörren, överlycklig över att jag kom hem, att det är lite extra mys med sällskap (trots allt hår överallt). hon får också komma ut i koppel, och så ska hon alltid klättra i alla träd som finns =)

    Blessed be!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...