Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

måndag 17 oktober 2011

Välkommen du fulltrogna

Can I die in a dream, and wake up reborn?




Du bjöd in mig Hel, jag bjöd in dig

Du kallar mig fulltrogen, jag kallar dig min fulltrogna

Länge har du varit där vid min sida,
och jag inte sett det till fullo


"vakna, vakna" viskade du...
"dags att utforska världen tillsammans

vi ska dansa genom denna värld tillsammans"




I flera dagar har jag umgåtts med Hel,
kopplat bort så mycket annat
Dags att döda alla monster på insidan ;)


Det är en ära att få vandra vid Hels sida

2 kommentarer:

  1. *läser med storögd vördnad*
    Jag har en slags skräckblandad fashination för Hel...får se om jag vågar närma mig någon gång.

    SvaraRadera
  2. Efter ca 20 år med Loke är Hel inte så farlig ;) nu ska jag stå ut med båda :P

    Kramar!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...