Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

torsdag 27 oktober 2011

Vakna Skade!

Känner för att dela med mig av lite musik som jag tycker passar nu
Finns massor av bra musik av Hagalaz' Runedance :)



Magisk kram,
ljus och frid
i slickväderlekan fra England

7 kommentarer:

  1. Skön musik :) Åh är du i England? Jag vill också dit.

    SvaraRadera
  2. I England? Nej, tyvärr, det hade varit skoj.
    Vad fick dig att tro det?

    SvaraRadera
  3. Haha, såg nu att jag skrev ju "slick väderlek fra England", jo, det betyder "regn" (väder ifrån england och england har ju mycket regn)

    SvaraRadera
  4. Ja, det verkar inte som att Skade har vaknat än...ingen frost eller snö... Hon kanske har sovmorgon :)
    Ha det fint! Kram

    SvaraRadera
  5. Ja, visst är de väl bra. Jag använder dem också på min sida, även om jag också har mitt språk och mitt sätt att se för mig. Intoleranta hedningar är något jag inte gillar - eller fåntrattar, som försöker utesluta mig ur ett samfund, jag själv varit med och grundat - hur kan man egentligen lyckas med det - apropos det här med förmödrar och förfäder, och att man bör hedra de som gått före en.

    Fast, till de där andra hedningarna, förresten, hör inte du...

    SvaraRadera
  6. Kanske gör jag det, vad vet du om mig?
    Grunda ett nytt eget då om vårt inte passar...
    Jag förstår inte dina irrelevanta kommentarer till mina blogginlägg så snälla sluta eller skriv något relevant.

    SvaraRadera
  7. Ovanstående kommentar är riktad till Erik M och ingen annan.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...