Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

onsdag 12 oktober 2011

Bilder från inatt

Några bilder ifrån inatt om någon är intresserad
Ni måste klicka på dem och se dem i största format för att se
Närbilderna är samma som föregående bild, jag har bara klippt ut det intressanta

Jaktmånen


Närbild på månen

Jupiter

Närbild på Jupiter


Stjärnor

Närbild på en röd stjärna och något grått dammmoln ;)

Det är väl inga kung bilder, men jag trodde inte ens kameran skulle få med Jupiter
så det var lite kul att leka lite med slutartid och nya objektivet


Kommer säkert fler bilder ikväll på kvällens måne,
och de kommer att hamna i detta inlägg
Jag kommer inte göra ett nytt inlägg isf

Varför känns just denna Måne så speciell?
Den där super månen som var för ett tag sedan, den upplevde jag nästan inte alls
Magisk jaktmåne önskar jag alla
Ljus och frid!

ps. kolla in Frejas blotlag

3 kommentarer:

  1. Häftigt. Jättefin bild på månen! Jaa, ibland känner man av månen olika mycket..verkar det som. Jag hade inte ens reflekterat över att det var fullmåne förrän jag såg den när jag var ute och gick nyss. Men jag har varit väldigt aktiv och fått en hel del saker gjorda. Och så drömmer jag massor nu, det kanske har med fullmånen att göra :)

    Ha det gott! Kram

    ps. ser fram emot att få se mer månbilder :)

    SvaraRadera
  2. Nydelig bilde av månen og stjernene :) Jeg føler også månen som veldig sterk akkurat nå!

    Og magisk fin heading på bloggen.
    Klem

    SvaraRadera
  3. Tack för bilden av månen, som av någon anledning är mycket viktig för mig.

    Jag fotograferar också, men avbildar aldrig mig själv, min närmaste släkt eller mina vänner - inte alltför nära vänner i alla fall, eftersom jag vet att precis allt jag säger ofta förvrids, förvrängs eller misstolkas av någon anledning, som jag aldrig får veta, eller ens förstå.

    Man vill inte ge mig den informationen, helt enkelt, och ändå har jag med tiden - ironiskt nog - blivit rätt bra på att hantera just information.

    Jag lever det liv jag inte kan förändra, delvis för att jag en gång valde det själv, innan någon annan började välja åt mig. Så är det, förstår du.

    Det är ganska svårt att förklara.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...