Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

torsdag 6 oktober 2011

Det är på torsdagar det händer!

På torsdagar förändras jag
På torsdagar utvecklas jag
På torsdagar skapar jag

Jag har förverkligat en sedan länge gnagande tanke
En till blogg med fokus på konst och foto,
istället för eller tillsammans med
flikarna här ovan

En blogg utan text, som visar upp konst
Vi får se om jag håller den vid liv eller dödar den med tiden

Jag vill visa upp min konst, men inget känns bra
Jag vill få ur mig det Galna, Kaos, min thurs i mitt inre.
Här får Gudinnan blomstra, där får Thursen skapa och förstöra!

Funderade länge på deviant art, men hur deviant är dennu för tiden?
Så fjortis flummig att jag inte vill vara medlem där
Ska ha nått konto skapat typ 2002-3? Men det är då inte aktivt sen dess skapaelse ;)
Kommer varken ihåg användernamn eller lösenord...
Dragon nånting tror jag...

Well, nu finns den nya bloggen. Vi får som sagt se vad det blir utav den.

Magisk kram denna Torshelgd,
ljus och frid!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...