Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

tisdag 4 oktober 2011

Inspirationbn nnnnn bf

Ok, Smokey valde rubriken
Jag skulle skriva "Inspirationen kom"

Plugg paus, med Smokey i knät framför datorn...
Mysigt men krångligt

Han är en komplex katt...



Men min borttappade inspiration är tillbaka
Nu kryllar huvudet av idéer, kroppen av energi och händerna av penslar

Pluggandets utdödhet har vaknat
Och boken som jag knappt ville öppna är halvt utläst
Den där myten om skoltrötthet - den tror jag inte på (än)

Jag har nog aldrig varit skoltrött, jag vill bara lära mer och mer!
Men nu i höst kände jag av det
Det kom som en liten förkylning - och gick över
Än har jag inte känt av riktig skoltrötthet som alla pratar om
Jag tror det är en myt som den late tar till ;)
Så som mod är något den fege tar till när den inte törs (- Sven-E)

I see you!
Be aware, I will get you! And your camera!

Nu vill jag inte skriva mer, jag har så mycket att uträtta nu när jag har energi igen :)

Magisk kram,
ljus och frid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...