Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

måndag 10 oktober 2011

Äkta magi!

Jag och Youtube

Jag älskar yt, men vad ser jag på yt då?

Jo, äkta magi! Detta är magiskt!
Det blir sällan bättre än så här en måndag:



Annars finns ju Sagan om de Bannlysta, 10 timmar They're taking the hobbits to Isengard, Whats Taters, precious, what taters is?, Saftkalaset (nu med ljud igen!), Voiceover, TV-reparatören...
Och så mycket mer... men när Saruman trololo, bör man tyst njuta av det :P
Om och om och om igen!
Det värsta är att den är så bra gjord. De brukar sällan vara det... men man skrattar ändå - ända in på 2011-talet! När gjordes Sagan om Ringen? Typ tusen år sedan...?

Ps. jo, jag får fortfarande inte kommentera andras bloggar!
Från mobilen får jag det, men jag sitter sällan vid den lilla mobilen och läser bloggar.
Jag ber om ursäkt att jag inte kommenterar, och att jag inte alltid svarar på era kommentarer på min blogg... jag har försök men när jag skickar kommentaren så försvinner den. Då ger jag upp.

1 kommentar:

  1. Sagan om de Bannlysta är skoj, har inte sett allt men bitvis :D

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...