Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

torsdag 13 oktober 2011

Morgan

Det blev inga bilder igår...
Hockeyn tog upp allt mitt intresse ;)
Det var en spännande match och Modo fick iaf 2 p med sig
Fast de förtjänade att vinna 3 p, det spelade bra



Anyway,
jag ska be er om en tjänst - hjälp Morgan
Den lilla späckhuggarbäbisen i Holland

De har hittat hennes familj, ändå ska hon skickas till Loro Parque
Till ett livslångt fängelsestraff!


Jag ber er läsa mitt inlägg på min andra blogg,
se filmen och läs de inlägg jag länkar till där

Snälla, hjälp oss hjälpa Morgan!
Skriv brev, mail, donera pengar...
Sprid info överallt! Länka till min orca-blogg överallt
Låt alla veta vad som händer
Låt alla veta vilka förbannade svin Sea World är!!

Ett rykte säger att hon ska flytta redan till helgen!
Det är fruktansvärt då hennes familj blivit lokaliserad
Hon har lika stor chans att klara sig som Keiko, Luna och Springer


Don't by a ticket
Never visit fucking Sea World or any other Marine park that holds marine mammals
Including  Kolmården!

So fucking mad right now... *breathe*

Edit: en film av mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...