Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

söndag 1 maj 2011

Peregrinus

Jo, pilgrimsfalk...
men det är inte pilgrimsfalken jag har i åtanke idag utan Peregrin Took
Jag vill bara dela med mig av denna underbara version av Pippins sång (all shall fade)


Jag önskar allt gott till er som läser denna söndags kväll och veckan som kommer!
Magisk kram,
ljus och frid!

2 kommentarer:

  1. Hej vackra gudinna... Har du facebook... Kan du söka upp mig då? Sök "Jeanette Lilitha Bencze" Har lite frågor till dig som du kanske kan svara på...

    Men bara om du vill...

    Kram Lilitha

    SvaraRadera
  2. Så vacker så jag ryser....:)
    Kram!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...