Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

torsdag 26 maj 2011

En känsla av meningslöshet

Jag blev så förbannad idag, så förbannad att jag inte vet vart jag ska he mig


Nu faller jag ned i de värdelösas grop
Då får jag lust att stanna där i mörkret tills jag somnar av utmattning.
Den ger en känsla av meningslöshet, att hela existensen är en labil dröm
och livet en stabil mardröm, utan uppvaknande
En känsla föds av total ensamhet, uppgivenhet.

Värdelös. Meningslös. Jag. Är.

Denna teknik som ska vara så SMART är så beaktansvärt DUM!

Jag har fått en "smartphone" och för att fixa appar till den krävdes ett googlekonto.
Jaha, tänka jag, jag har ju ett - inga problem!
MEN den har ju en hotmail- och inte en gmail-address så jag blev tvungen att skaffa en med gmail.
OK. Klart.

NU kan jag inte logga in på min hotmail endast min gmail
Datorn vägrar. VÄGRAR! ÄR DEN DUM I BURKEN??

Jag måste skriva med capslock för jag är capslock arg!
Och det är inte nådigt!
Och ! är min bästa vän.

Och jag får inte kommentera andra bloggar, för jag loggar in, skriver - blir utkastat
Loggar in, skriver och blir utkastad (här passar många svordomar in, och jag får en deja vu, jag måste kolla upp en sak! NU!)

Tur att ni kan inte se mig men jag ser nog ut som Jimmys farfar :P

Nån lugn McKennitt musik lunkar hånfullt på i högtalarna och min ryggrad kliar så jag kan spruta aska som Grimsvotn snart, jag måste få igång nån bättre, mer arg musik!
Tack Alice Cooper för "Hands of death"

Ibland måste man få bli arg! Riktigt förbannad!


Ahh, nu ser jag på Jimmys farfar och får ett leende på läpparna igen :)
Och den där värdelösa känslan försvinner...

Edit: jag får inte ens kommentera min egen blogg :(
vad är fel? Jag får blogga men inte logga in i övrigt...

Så...
@ Huskatten: Ja :D Jag älskar att han inte vet om Monika är där eller inte ;) och när Katla ska hålla för nyckelhålet för att ta reda på det.
Och Jens (kalsongläge-killen)
En grymt bra serie med umegänget

Kramar!

Måste lägga upp en del till ;)


"Utan skorna blir ju skärpet ett skämt" :P


"Han bolma ju som att det inte fanns en morgon dag, fan va snopet om du fick cancer i käften" xD

1 kommentar:

  1. Å, jag älskar Ingen bor i skogen! Den där andra gubben, som har en grön tröja, har en dotter som heter Monica, och ser på fråga doktorn hela tiden är nog min favorit. Honom brukar jag imitera :)

    Ja, ibland måste man få vara arg. Hoppas att det ordnar sej med det tekniska!
    Kramar :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...