Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

söndag 29 maj 2011

Still offline

Jag har fortfarande blogg/internet problem... jag får inte kommentera andra, en del får inte kommentera min blogg, och inte jag själv heller för den delen

Och jag får äntligen göra ett nytt inlägg
Vi får ha tålamod och hoppas på att det tekniska ordnar sig

Nu är det slutspurten med uppsatsen,
jag känner hur jag inte lagt ned den tid som den egentligen behövde och förtjänade,
på grund av att jag resonerar så
att sjuka i familjen är viktigare än ett betyg

Och både dessa anledningar gör att jag är mycket offline

Men jag ska visa lite bildspel från i vår, som kompensation för min frånvaro



Jag har en massa vackra bilder på kameran som jag ska lägga upp framöver här
som ni ska få ta del utav :)

Magisk kram,
ljus och frid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...