Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

söndag 15 maj 2011

Take a look to the sky

"Take a look to the sky just before you die - It’s the last time you will”

Därför gillar jag att fotografera himlen, för dit kommer jag aldrig, eller...?


Det åskade en dag förra sommaren mitt på dagen vid lunch.
Jag såg så fram emot det, då kom solen igenom och det blev ingen åska.
Sådan besvikelse!
Så på bilden ser ni ett underbart åskmoln med en störande sol :(

För vem klämtar klockorna?


Vatten, de djupa känslorna
Himlen, det svävande intellektet

Mina känslor går djupt ned i havet, mörka och gömda,
hemliga och murkna
Mitt huvud är i det blå, svävande, flygande (flyende?) 
och ganska långt borta

På Jorden är jag aldrig


Magisk kram,
ljus och frid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...