Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

måndag 23 maj 2011

Trött

Jag känner mig alldeles för trött idag, på Månes dag,
helgen bestod inte av vila, utan fullt uppsats skrivande.
Det är svårt att sluta när man kommer igång och det är roligt.

Och...
Jag vet att jag är dålig på att kommentera andras bloggar,
men det betyder inte att jag inte läser dem. Ni ser min lista här till höger à
Och under min profil finns fler jag läser, plus att jag har en bunt sparade under "Favoriter"
Så jag läser era bloggar, jag är bara dålig på att kommentera.

Jag fick se en trippel regnbåge!
När jag hämtade kameran förssvann en...men dubbel är nog så vackert.




Så har korspindlarna vaknat - alldeles för tidigt!


Och jag har fått besök av en vacker fiskmås :D

Magisk kram,
ljus och frid!

3 kommentarer:

  1. Fantastiska bilder!! :)
    Jo, idag är en tröttsam dag...här har vi lågtryck - ute, inne och i blodet! Så det blir en slö dag idag :) Kramar :)

    SvaraRadera
  2. Visst blir man trött ibland. Slagit i ett revben igår, någonstans ute i terrängen, och har ont - but for Friggs grace... Jag lever ju trots allt fortfarande, och finns det liv, finns det också hopp...

    http://tannhauser3.wordpress.com/2011/05/23/17-anmalningar-emot-sos-alarm-friska-manniskor-dodas-tack-vare-regeringens-inkompetens/

    SvaraRadera
  3. Det som inte dödar det härdar, så är det väl ;)
    men vilka tragiska öden du skrivit om, verkligenheten är för grym. So f*cking tragic.

    Äring och frid, min vän

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...