Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

torsdag 24 november 2011

Väntljuset

Väntljusstaken
Jag hade inte tänkt skriva så mycket om denna tradition i år
Jag skrev om det ifjol
och jag minns inte om det var här eller på förra bloggen...

Men om nån är nyfiken
så kommer det ett nytt inlägg varje Torshelgd på blotlagets blogg
Där kan ni följa vilket runa som ska brinna och vilken vers som ska läsas

Jag missade tydligen snön...
Jag sov så länge att den smälte bort, jag som trodde att det inte kommit något
men jo, det hade det... jag får nöja mig med frost så länge :)





Det kan hända att det kommer vattenstämplade bilder hit på bloggen,
det är för att bilderna är på väg ut på Raveneyes Creations
(ps. alla fåglar artbestämda där nu! Tänk att det finns så många underbara människor där ute som hjälper en när det behövs... måste vara karma! Och karma är god mot mig nu)

Magisk kram,
ljus och frid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...