Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

tisdag 1 november 2011

Mina bilder!

Om intresse finns att kika på bilder från min resa till Azorerna,
både 2007 och 2011 så finns det bilder på mina Flickr SweOrca

Än så länge finns det inte så många bilder från 2011,
och bara två från 2007, men det kommer flera med tiden!

Just nu jobbar jag med att få upp fler bilder på kortnosad springare,
som ni finner under "Delphinus delphis", "Under the sea" och "Common dolphins hunting"
Alla delfiner och valar finns så klart också under "Cetaceans of Azores"

Sen finns där andra bilder också,
på vilda djur, fåglar och insekter i Sverige,
och Kronhjortarna från Sidensjö som ni såg i ett tidigare inlägg


Terra Nostra



Magisk kram,
ljus och frid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...