Välkommen

Välkommen till Lokeshem, där Munin Korpöga bor
Där Skogsrå och Sjörå möts. Där land och hav kolliderar. En magisk plats där mina intressen möts, där jag vandrar mellan världarna och utforskar min andliga väg. Där gudinnan och thursen i mig skapar och ödelägger.

Här kan du läsa om mitt liv som häxa, asatroende och drömmare. Min blogg uttrycker mina sanningar, tankar och funderingar, mina erfarenheter - ha det i åtanke när du läser.

Tack för din Tid. Äring, ljus och frid!

onsdag 9 november 2011

Skrömta i datorn!

Jag sätter mig framför datorn
Stoppar in en dvd-film
Och denna ploppar upp:




Fine, jag stoppar in filmen igen och stänger
Datorn hittar inte filmen *suck*
men det är inte min stora fundering,
utan den lyder: vad händer om jag trycker på "Hjälp mig välja skiva"?

Kommer det komma massor av små tomtar ut ur datorn då,
som rotar igenom min filmhylla och de väljer vilken film jag ska se?

Nyfiken som jag är, tryckte jag på knappen...

God natt!

1 kommentar:

  1. Meh, du måste ju berätta vad som hände! Jag blev nyfiken :) Min man brukar klaga på att det är spöken i hans dator...eller är det bara för många crackade program? Hmmm... :)
    Gonatt & sov så gott :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...